ساحلِ آرامش

موج میکوبد اما ساحل همچنان آرام است و ساکن!

ساحلِ آرامش

موج میکوبد اما ساحل همچنان آرام است و ساکن!

در این جوش و خروشِ پرتلاطم دریای مواج زندگی، هرکسی را ساحلی باید تا در آن بی هیچ خیالی آرام گیرد.
خاموش ...
ساکت...
رها!

بایگانی
پیوندها

برگشتم به نوشتن!

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

از محل خدمتم گفته بودم و ترسی که از رفتن به آنجا داشتم، حالا آمده ام بگویم در معجزه همیشه باز است، گاهی خدا جوری همه چیز را درست و دقیق حل میکند که سردرگم میشوی از اینکه آیا اصلا مشکلی بوده یا همه چیز فقط توهمی دور بود؟ نمیدانم که چه شد اینگونه لطف خدا شامل حالم شد و زندگی ام رو به سروسامان گرفتن رفت، اما شاکرم، لحظه به لحظه ی زندگی ام را شکرگذار لطف بیکران خدای مهربانم هستم!

اما از سختی های کارم برایتان بگویم! به نظرم اولین روز کاری هر آدمی سختترین روز زندگی اوست، خوشبختانه این روز سخت را با همه ی استرس ها و نگرانی هایش پشت سر گذاشتم اما! معلمی شغلیست که به نظر من هر روز آن روز اول کاری محسوب میشود، چون دانش آموزان هرروز با حال و هوای متفاوتی به کلاس می آیند و معلم مسئول است همه چیز را سروسامان داده و به تربیت و آموزش آنها بپردازد، سخت نیست؟

االبته بی انصافی نکنیم، شیرینی هایی هم دارد این شغل شریف. همین چند روز پیش برچسبی که به یکی از بچه ها برای تشویق داده بودم به خاطر شیطنتی که کرده بود از او گرفتم، نام برده دیروز نامه ی بلند بالایی نوشته و نقاشی های قشنگی را ضمیمه ی آن کرده و طلب پوزش و  برچسبش را کرده بود :)) .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰
ترنمِ بهار

نظرات  (۱)

عزیزم چقدر کارش قشنگ و شیرین و به یاد موندنی بوده:)
شروع دوره ی جدید زندگیت رو بهت تبریک میگم 💓🤗
پاسخ:
آره،خودشم خوندن نوشتن بلد نیستن که،گفته بود مامانش نوشته بود خودشم نقاشی کشیده بود :))) 
مرسی عزیزم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی