ساحلِ آرامش

موج میکوبد اما ساحل همچنان آرام است و ساکن!

ساحلِ آرامش

موج میکوبد اما ساحل همچنان آرام است و ساکن!

در این جوش و خروشِ پرتلاطم دریای مواج زندگی، هرکسی را ساحلی باید تا در آن بی هیچ خیالی آرام گیرد.
خاموش ...
ساکت...
رها!

بایگانی
پیوندها

دغدغه !

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ق.ظ

همیشه درمورد همه چیز احساس بی خبری میکنم، به این صورت که همیشه این احساسُ دارم که یه اتفاقی افتاده و من ازش بی خبرم یا یه چیزی هست که همه میدونن و من نمیدونم!

فکرش رو بکنید!همیشه استرس ندونستن چیزی رو داشته باشی، کلافه کننده نیست؟! حالا که میرم مدرسه و تدریس میکنم، همیشه سعی میکنم همه ی کارهامُ با برنامه پیش ببرم،درمورد همه چیز پرس و جو میکنم، سرچ میکنم، تحقیق میکنم و بازهم مطمئن نیستم که همه چیز درسته! و همین باعث میشه همیشه عجله و استرس داشته باشم و نتونم کارهامُ جوری که دوست دارم پیش ببرم!

نمیدونم چرا ذهنم نمیخواد بفهمه که ممکنه آدم اشتباه بکنه و بعد اونارو اصلاح کنه و هیچ اتفاق بدی هم نیفته!

 

+پاییزتون قشنگ :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
ترنمِ بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی